Moduł zarządzania wynikami
Zarządzanie wynikami i obsługa procesu analitycznego
- Wprowadzanie, edycja, modyfikacja i usuwanie wyników badań, wprowadzanie komentarzy do wyników
- Słowniki gotowych opisów do wyników badań: ogólnosystemowe oraz związane z użytkownikiem z podziałem na kategorie i pracownie
- Funkcja delta-check monitorująca zmiany wartości poszczególnych parametrów na przestrzeni czasu dla wybranego pacjenta, określanie kryteriów ostrzegania i alarmowania przez system
- Uwagi wewnętrzne wprowadzane dla poszczególnych badań i parametrów badań – nie wydawane na wyniku
- Zarządzanie sytuacjami wyjątkowymi – uszkodzenie próbki, niedostateczna ilość materiału, hemoliza, skrzep, itp… prowadzenie laboratoryjnego rejestru błędów na etapie analitycznym
- Automatyczne znakowanie wyników patologicznych z określeniem przekroczenia danych zakresów referencyjnych
- Definicje zakresów referencyjnych z uwzględnieniem wieku, płci pacjenta, metodyki wykonania badania oraz stosowanego analizatora
- Podział wyników na badania, pracownie, grupy badań. Możliwość przypisania użytkowników i uprawnień do określonych grup badań i pracowni
- Automatyczne zarządzanie statusem wyników: jako niewykonane, częściowo wykonane, wykonane, autoryzowane, wydane, przekazane do systemu zewnętrznego, itp…
- Pełny audyt zmian w wyniku – osoba wprowadzająca, modyfikująca, historia zmian wyniku
- Obsługa wyników ilościowych, półilościowych, tekstowych, opisowych, graficznych, histogramów, proteinogramów
- Możliwość dowolnego definiowania wyglądu wyniku za pomocą 22 różnych typów parametrów
- Obsługa wyników zlecanych podwykonawcom, dołączanie dodatkowej dokumentacji w formie pliku elektronicznego PDF, JPG, PNG, itp…
Zarządzanie listami roboczymi i pracą na pracowniach
- Tworzenie list roboczych wg określonych kryteriów: badania, grupy badań, analizatora, pracowni, jednostki zlecającej
- Wydruki kart pracy z listą roboczą dla badań wykonywanych manualnie. Wspomaganie wprowadzania wyników z list roboczych
- Automatyczna identyfikacja list roboczych w systemie za pomocą kodów kreskowych
Wydruki wyników
- Możliwość dowolnego definiowania formatu wydruków (A4, A5, ..), marginesów, nagłówków, stopek, elementów graficznych i logo
- Możliwość tworzenia innych szablonów wydruków dla poszczególnych pracowni
- Obsługa sortowania i grupowania badań na wydruku wg wybranych kryteriów
- Definiowanie dowolnej postaci wydruku dla badania za pomocą 22 różnych typów parametrów badań: ilościowe, półilościowe, tekstowe, opisowe, wykresy, histogramy, proteinogramy, obrazy mikroskopowe, dokumenty załączane w formie pliku PDF, itp…
- Definiowanie drukowanych danych pacjenta, zlecenia i materiału
- Wydruki zbiorcze wyników wg zadanych kryteriów
- Automatyczne oznaczanie wyników wydanych wraz z ewidencjonowaniem sposobu wydania wyniku (wydruk, email, elektronicznie, przez system zewnętrzny, itp..)
Dystrubucja wyników i integracja z innymi systemami
- Automatyczna dystrybucja wybranych wyników za pośrednictwem email (możliwość automatycznego wysyłania autoryzowanych wyników do jednostki zlecającej, lekarza oraz pacjenta)
- Platforma internetowa do odbioru wyników przez pacjentów (wymagany moduł rozszerzający)
- Platforma internetowa dla kontrahentów umożliwiająca odbiór wyników, przeglądanie historii badań pacjenta, odbiór rozliczeń i tworzenie raportów (wymagany moduł rozszerzający)
- Automatyczne przekazywanie wyników do systemów szpitalnych HIS, innych systemów laboratoryjnych LIS oraz oprogramowania w gabinetach lekarskich za pośrednictwem protokołów HL7 2.3, HL7 CDA, HL7 CDA wg PIK (Polska Implementacja Krajowa), OSOZ i inne (wymagany moduł rozszerzający)
- Pełna obsługa wymogów związanych z platformą P1 – tworzenie dokumentacji EDM, rejestracja pacjentów, zdarzeń medycznych i procedur, przekazywanie wyników do P1 i Internetowego Konta Pacjenta (wymagany moduł rozszerzający)
- Przyjmowanie zleceń z systemów szpitalnych HIS na podstawie protokołu transmisji HL7 2.3/HL7 CDA (wymagany moduł rozszerzający)
- Obsługa zleceń z systemu OSOZ – Ogólnopolski System Opieki Zdrowotnej (wymagany moduł rozszerzający)
- Obsługa e-skierowań (wymagany moduł rozszerzający)
Lista wyników dla wybranej pracowni
Wprowadzanie/edycja wyniku
Podgląd wyniku odebranego z analizatora hematologicznego
Tworzenie listy roboczej
Zarządzanie listami roboczymi
Wynik morfologii z histogramami
Wynik ze zdjęciami mikroskopowymi